Samenstelling

De ambtsdragers uit de gemeente vormen samen de kerkenraad: de predikant, de ouderlingen (incl. de ouderlingen-kerkrentmeester) en de diakenen. Voor vermogensrechtelijke aangelegenheden (kerkbeheer) wordt de kerkenraad bijgestaan door kerkrentmeesters die samen het college van kerkrentmeesters vormen. Voor de diaconale arbeid wordt de kerkenraad bijgestaan door het college van diakenen. De kerkenraad kiest uit zijn midden een moderamen dat fungeert als dagelijks bestuur.

Moderamen
Het moderamen bestaat uit de voorzitter van de kerkenraad en verder van ieder college één afgevaardigde. Momenteel zijn dat Marjan Nicolay (voorzitter kerkenraad), Meta Blommers (ouderling), Erik van der Spek (ouderling-kerkrentmeester) en Jan Oosterhof (diaken).

College van Kerkrentmeesters
secretaris Ank van Putten, tel. 313990, mail: kerkrentmeesters@pkndenburg.nl
penningmeester Douwe Kooiker, tel. 315577, mail: penningmeester@pkndenburg.nl
Rekening: NL18RABO 0362 5123 02 (Kerkbalans en vrijwillige bijdragen)
Rekening: NL62RABO 0122 0417 20 (Alle overige bijdragen, collectebonnen enz.)

College van Diakenen
Rekening NL50RABO 0137 1957 61