zondag 4 februari 2024 om 10:00

Voorganger(s): Ds. W. Huizing
Ouderling(en): Mw. F. Vlaming
Organist: Dhr. J. Kruithof

Via deze link kunt u de dienst online volgen of later terugkijken. Er is kindernevendienst voor de kinderen van de basisschoolleeftijd.

Collecten:
1. Werelddiaconaat Bangladesh. Beter bestand tegen klimaatverandering. Bangladesh lijdt zwaar onder klimaatverandering. Het land kampt steeds vaker met cyclonen en overstromingen, regen valt en de stijgende zeespiegel zorgt voor verzilting van de landbouwgrond. Boeren hebben grote moeite om te overleven. Kerk in Actie helpt boeren zich aan te passen aan klimaatverandering. Zo leren zij om gewassen op een bamboe geraamte boven de grond te verbouwen, zodat ze bij overstromingen niet wegrotten. Een gift kunt u ook overmaken op het banknr. van de Diaconie: NL50 RABO 0137 195 761, graag onder vermelding van het doel waar uw gift voor bestemd is.
2. Kerk
3. Onderhoud gebouwen